ADMIKO er ansvarlig for alle lønudbetalinger. Alle blanketter udfyldes via blanketflow (hvis din skole har dette system). Bilag der ikke kommer fra blanketflow, indsendes til lon@admiko.dk.

Det er HR-medarbejderen på din skole, der skriver alle kontrakter, tillæg til eksisterende kontrakter, lønaftaler og engangshonorar – herefter indsendes de til ADMIKO Lønservice, som sørger for lønudbetalingen. Spørgsmål vedr. manglende ansættelseskontrakter og tillæg, rettes til HR-medarbejderen på din skole.

Spørgsmål vedr. pension rettes til eget pensionsselskab. Der kan dog indbetales ekstra "egetbidrag" til din eksisterende pensionsoden, dog med undtagelse af Lærerens Pension.

Dit skattekort indlæses automatisk i lønsystemet fra SKAT. Spørgsmål vedr. dine skatteoplysninger rettes til SKAT. 


ADMIKO skal modtage bilag til månedsløn-kørslen senest den 10. i måneden kl. 15.00 (udbetaling ultimo måneden) og til midtvejs-kørslen senest den 1. i måneden kl. 15.00 (udbetaling medio i måneden).
 
Opgaverne i lønteamet er fordelt på skoler – og hver skole har tilknyttet 2 lønkonsulenter. Dette sikrer at din løn, sygdom og barsel behandles af de samme lønkonsulenter, når du sender en sag ind via lønpostkassen og blanketflow.

Har du spørgsmål til din løn, kan de rettes direkte til ADMIKO Lønservice på lon@admiko.dk eller ved at ringe på 2060-2515.